Țiriac Auto și Fratelli
01.11.2014

Începând cu luna noiembrie 2014, Țiriac Auto, una dintre cele mai importante rețele de distribuție a mărcii Mercedes-Benz pe piața din România, a încheiat un parteneriat cu locațiile Fratelli din București și Constanta.
Astfel, clienții Țiriac Auto se vor bucura de diverse beneficii și servicii, ca de exemplu: accesul la serviciul “Fratelli’s Super Car”, care presupune asigurarea transportului, la cerere, prioritate în vederea rezervării spațiului personalizat Mercedes-Benz din locatiile Fratelli, precum și accesul la diverse petreceri sau concerte desfășurate în locațiile grupului.
”Ca și Țiriac Auto, Fratelli reprezintă o poveste de succes a unui brand 100% românesc. În plus, împărtășim aceleași valori și o viziune similară, aceea de a ne dedica pe deplin clienților noștri cu scopul de a le oferi servicii de cea mai înaltă calitate. Acesta a fost motivul pentru care am decis să includem Fratelli printre partenerii noștri strategici și sunt sigur că împreună vom reuși să le oferim clienților Mercedes-Benz - Țiriac Auto experiențe memorabile”, a precizat Florian Velcu, Brand Manager Mercedes-Benz la Țiriac Auto.
Țiiac Auto, are drept obiectiv principal consolidarea relației client - companie - marcă. Astfel, au fost inițiate programe de loializare și de fidelizare a clienților, dezvoltându-se parteneriate strategice cu companii de renume, în scopul cultivării unei relații de durată și consistență cu fiecare dintre clienții săi.
Liviu Popescu, partener Fratelli, a completat: „Parteneriatul cu Țiriac Auto este unul din principalele motive de bucurie și mândrie pentru Fratelli din acest an și vine ca o confirmare a eforturilor noastre susținute de a dezvolta produse și servicii de calitate. Cu un set de valori care se completează și cu dorința de inovație pe o piațî aflată în continuă dezvoltare, pornim împreună pe acest drum și vă asigurăm că nu am uitat să ne punem centura!’’
Lider în segmentul în care activează, Fratelli a obținut două premii la ediția 2014 a Galei de Excelență Hotel Tourism & Leisure Investment Conference, la secțiunea “Restaurante, Baruri și Cluburi”, fiind desemnat cel mai bun club pentru al doilea an consecutiv, iar Biutiful by Fratelli, în premieră, cel mai bun pub.
Astfel, clienții Țiriac Auto se vor bucura de diverse beneficii și servicii, ca de exemplu: accesul la serviciul “Fratelli’s Super Car”, care presupune asigurarea transportului, la cerere, prioritate în vederea rezervării spațiului personalizat Mercedes-Benz din locatiile Fratelli, precum și accesul la diverse petreceri sau concerte desfășurate în locațiile grupului.
”Ca și Țiriac Auto, Fratelli reprezintă o poveste de succes a unui brand 100% românesc. În plus, împărtășim aceleași valori și o viziune similară, aceea de a ne dedica pe deplin clienților noștri cu scopul de a le oferi servicii de cea mai înaltă calitate. Acesta a fost motivul pentru care am decis să includem Fratelli printre partenerii noștri strategici și sunt sigur că împreună vom reuși să le oferim clienților Mercedes-Benz - Țiriac Auto experiențe memorabile”, a precizat Florian Velcu, Brand Manager Mercedes-Benz la Țiriac Auto.
Țiiac Auto, are drept obiectiv principal consolidarea relației client - companie - marcă. Astfel, au fost inițiate programe de loializare și de fidelizare a clienților, dezvoltându-se parteneriate strategice cu companii de renume, în scopul cultivării unei relații de durată și consistență cu fiecare dintre clienții săi.
Liviu Popescu, partener Fratelli, a completat: „Parteneriatul cu Țiriac Auto este unul din principalele motive de bucurie și mândrie pentru Fratelli din acest an și vine ca o confirmare a eforturilor noastre susținute de a dezvolta produse și servicii de calitate. Cu un set de valori care se completează și cu dorința de inovație pe o piațî aflată în continuă dezvoltare, pornim împreună pe acest drum și vă asigurăm că nu am uitat să ne punem centura!’’
Lider în segmentul în care activează, Fratelli a obținut două premii la ediția 2014 a Galei de Excelență Hotel Tourism & Leisure Investment Conference, la secțiunea “Restaurante, Baruri și Cluburi”, fiind desemnat cel mai bun club pentru al doilea an consecutiv, iar Biutiful by Fratelli, în premieră, cel mai bun pub.